Calendar Le mois prochain au Club des Arts

Archives des expositions

Culture Club des arts
BRICK FACADES - European architecture that we love
BRICK FACADES - European architecture that we love BRICK FACADES - European architecture that we love BRICK FACADES - European architecture that we love

Natalia Wolska-Meijerink - BRICK FACADES - European architecture that we love

Calendar Exposition du 22/06/2020 au 17/07/2020, à la galerie au bâtiment du Palais de l'Europe, espace Vitrines

Lien vers le site de l'artiste : Site internet

Lien vers la galerie photo de l'artiste : Galerie

Natalia Wolska-Meijerink is an architect with a great passion for drawing, a deep love of Amsterdam and a LEGO® addiction. In her creative world it is possible to bild pices of art out of LEGO bricks! She began creating her Brick Facades in 2016, inspired by Amsterdam itself, a city that’s a treasure trove for an architect! Natalia found a way for people to bring the breathtaking architecture of Amsterdam and other European cities with them. Many hours of work are put into creating these unique pieces of art. The creative process consists of: architectural research, drawing up the design, collecting the right bricks and other LEGO® parts, construction, and framing. Currently, Natalia is the only artist who works with LEGO® bricks in this unique way.